teisipäev, 29. detsember 2015

Bodypump ja ujumine minu treeningutes


Tere teile jälle! Minu treeningute hulka kuulub peale jooksmise ka lihasvastupidavustrenn ehk siis lihtsalt öeldes bodypump. Ütleme nii et minu jaoks on nädalas kaks korda praegu piisav, ei saa ka üle teha ennast. Esile peab ikka põhitrenn jääma aga kindlasti ei saa ilma lihasvastupidavuseta hästi joosta kuna , keha ei saa jooksjal nõrk olla just kerelihased on väga olulised millele olen üritanud nüüd ka ise rõhku panna. Kui lähemalt rääkida bodypumbist siis kindlasti on see väga intensiivne ja raske , esimest korda käies tõesti olin trenni lõpus päris küpse , aga tuleb endale lihtsalt õiged raskused võtta , sest oluline ei ole et sa pead endale nüüd kindlapeale kangile suured raskused panema , ei kindlasti mitte , piisab ka väiksemast raskusest ja rohkematest kordustest , lihas töötab rohekem ja saab suurema koormuse just vastupidavuse suhtes , ei ole mõtet ennast suurtesse lihastesse pumbata , olen sellest lõpuks aru saanud. Aga jälle uus kogemus. Soovitan soojalt kõigile bodypumpi , palju parem ja efektiivsem kui jõusaalis pumbata ennast ja kasu ka palju rohkem , vähemalt minu arvamus selline , kuidas kellegil.
Ujumine kuulub samuti minu treeningutesse , eriti talvel on väga hea just mahtu koguda juurde , sest ujumine aitab kindlasti kopsumahule ja hingamisele juurde mis on ka oluline tegur jooksu juures. Ujuma ei pea ilmtingimata väga kiires tempos vaid just pikalt ja vaikselt et lihased võimalikult kaua töös oleks. Minu tavaline ujumine näeb välja, et ujun 1,5km siis venitan vaikselt teen mõned kerelihase harjutused vees ning siis ujun mõned otsad veel all ilma hingamata et kopsumahtu juurde saada. Ja ujumine on minu arvates ka üks sellistest spordialadest kus kõik lihased on töös kogu aeg niiet jooksjale väga super treening jooksule vahelduseks juurde teha.
Treeningud liiguvad hetkel õiges suunas!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar