pühapäev, 22. mai 2016

Sauga valla rahvajooks 2016

Kolmas võistlus sel nädalal lõpetatud ning võib täitsa rahul olla. Osalesin täna kolmandat korda toimunud Sauga valla rahvajooksul. Eelmisel aastal samal jooksul õnnestus mul võita lühike 4 km pikkune distants. Kusjuures täna olin stardis sama plaaniga. 5,3 km raja stardis oli umbes 50 spordisõpra, kes ka ühiselt raja läbisid. Stardipaugu kõlades olin juba esimeste meetritega eest ära. Jooks kulges vahelduval pinnasel. Kuna tegemist on siiski külajooksuga, siis erilist rajako...rraldust täna kahjuks polnud. See mulle täna ka kätte maksis. Kui pool distantsi seljatatud, oli rajal mõned kahtlased kohad. Kas nüüd minna otse, keerata vasakule või paremale. Mina keerasin lasteaia juurest kohe vasakule. Ja nii jäigi mul teistest umbes 600-900m vähem joosta, mille pärast ka lõpuks disklahv määrati. Minu eksimuse tõttu pälvis võidu Martin Tarkpea. Tuju selline vahejuhtum kindlasti ei tõsta, aga õppida sellest vähemalt on. Läbisin täna 5,3 km asemel 4,41 km ajaga 15.20.3. Keskmine tempo 3.28, üritasin ennast tagasi hoida võimalikult palju, aga veidi kiireks kujunes jooks ikkagi. Sain täna väärt õppetunni ning üritan järgmistel kordadel sellist asja vältida. Ei ole mõtet siin süüdistada korraldajat või ennast. Aga jään ootama järgmist võistlust ja olge mõnusad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar